kasim
kara

Kick-off af Projekt 2

Kick-off af Projekt 2

Vi har lavet en projekt til H.C Andersen museum. Museum giver en kedeligt oplevelse til sin gæste. Derfor skulle vi lave et produkt til at give brugeroplevelse til gæsterne. Vi skulle lave en digital produkt.

Vi var kun 3 i gruppen og vi har haft en uge ferie alle medlemmer i forskellige tidspunkt. Men vi har lavet en prototype og præsentation til vores projekt. Vi har brugt design thinking metode og udviklede vores prototype.

Vores produkt var ar, 3D video visning en rum som at give brugeroplevelse til gæsterne. Hele rummet og vægge vises 3d video. Der vises en scene fra H.C. Andersens eventyr. Vi har valgt Tommelise. Når man går ind i rummet, får man en eventyrlige oplevelse i Tommelises verden. Gæster kan hoppe rundt på blader og se sommerfugle, blomster.

Reflektioner:

Premiere pro: her lærte jeg at klippe video ud og samler dem. Vi har taget video i greenscreen og jeg har fjernet bagground og lagt ny bagground.  

Arbejdet: Selvom vi var 3 gruppen, har vi arbejdet godt og lavet vores projekt. Jeg har været hele forløb og hjælpe til forskellig opgave. Vi har lært design thinking metode. Vores gruppe leder var Tobias, vi har ikke fået noget problem med planlægning.

Design Thinking: Jeg har lært at hvordan man bruger design thinking metode til projekt og prototype udvikling. Jeg har lavet mange billeder i photoshop og illustrator for at vise vores idé. Det er også en udvikling for mig, skulle jeg tænke 3d effekt og vise hele stor rum med figurer.

Jeg har lavet mange produkt billede i Adobe Illustrator og Photoshop.

Jeg har lavet præsentation video.